Dobrá internetová doména je jako dobrá adresa.
Je jednoduchá, vytváří pocit důvěry a lidé si ji pamatují,
ať už ji viděli na autě, vizitce nebo billboardu. Proto má
smysl věnovat výběru domény dostatek času
a energie, budete ji totiž používat desítky let.

Chyby v propagaci domén II. – www.1a-HotelProPsy.cz

Zpět na novinky | Publikováno: 22.11.2011 | Komentáře (2)

Se špatnými doménami se nesetkávám jen v prostředí internetu, ale častěji i tam venku, tedy na billboardech, plakátech a vizitkách. Doména, na kterou jsem narazil v Brně kousek od České, propagovala psí hotel. Hlavním prvkem mimo telefonního čísla byla webová adresa, zvolená bohužel velice nešťastným a nerudovaným způsobem (viz foto).

Nerozumím záměru majitele s předponou „1a-„, kterou současně porušuje hned tří pravidla:

1) žádné číslice
2) žádné pomlčky
3) max. 3 slova

Přítom domény jako PsiUbytovani.cz, PsiUbytovna.cz jsou volné. Snad majiteli udělám aspoň radost zpětným odkazem s klíčovým slovem psí hotel.


Komentáře (2)

  1. Uživatel Jerry dne 5.12.2011 v 21:22 napsal:

    Tak to jsou dobrý šílenci. Ikdyž na druhou stranu o nich možná napíšou i v Mladé frontě… nebo Blesku

  2. Uživatel PATWIST dne 29.1.2012 v 17:23 napsal:

    Brutal =D

Napsat komentář